motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

5.7.09

Nokia N70 - death

nokia-n70
Včera, v dopoledních hodinách, mě navždy opustila moje Nokia N70-1. Byla mi po více jak tři roky dobrým a věrným přítelem, plnila spolehlivě a oddaně všechny funkce, o kterém jsem ji kdy požádal. Nikdy neprotestovala, vždy mi na internetu vyhledala požadované informace, spolehlivě přijala i odeslala každý email, s navigací jsme nikde (skoro) nezabloudili, všechny poznámky a úkoly připomněla, budík vždy zvonil včas, kalkulačka všechno spolehlivě a dobře spočítala, S PC Suitem i Google Calendar probíhala každá synchronizace jedna báseň, o fotky jsme se dělili s celou rodinou. O to bolestnější byl její nenadálý odchod.

Bude mi chybět, byl to jeden z nejlepších a nejspolehlivějších mobilních telefonů, které jsem kdy měl.