motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

31.7.09

Pátek 31.7., nebo pátek 13.7.

Co mají tyto dvě data společného? Nic, jen jsou v nich otočené číslice a to, že pátek 13.7. asi nikdy nebyl. Nevím, nechce se mi to hledat. Ale dnešní den plně odpovídá pověře o pátku 13. Osobně na toto nevěřím, ale dnes bych asi měl. Brzké ráno proběhlo v práci standardně. Ale pak to přišlo. Na OBI Ruzyně bylo pouze 8 palet zboží a hromada kartonů. Doufal jsem, že to bude pohodový den. Co následovalo, mě vyvedlo z omylu. Prý mám v OBI naložit 200 palet a odvézt je do Hřebečníků do firmy Cosmo Trading, na Rokycansku. Byl jsem upozorněn na to, že si mám dávat pozor kudy pojedu, že se tam dá dobře ztratit a cesta je pak děsivá. Tak jsem jel tou děsivou cestou, jak jinak. Správně jsem měl jet takto:


Zvětšit mapu

Zasvěceným jsem ji popisoval. Jak jsem byl šťastný, když jsem se objevil v místech, kde to znám. Pak jsem ještě v Dolanech naložil denní svoz, tak jako každý den v tomto týdnu. Cesta na Geis a domů už byla naprosto pohodová.