motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

16.9.09

Jenda je kamarád

Jenda je opravdový kamarád, poradil mi, jinak bych vypadal jako blb. V neděli jsem přetahoval smluvnímu dopravci návěsy. Když jsem si zapojil svůj, počítač hlásil vadu na ABS návěsu. Protože již v zimě zlobilo čidlo ABS, dojel jsem zpět na firmu. Druhý den mi volal kolega, že to stále hlásí chybu. Když jsem připojil jiný návěs, počítač stále hlásil chybu. Objednal jsem proto nový ABS kabel. Po jeho nasazení, počítač stále hlásil chybu ABS! Když mi v noci Jenda vola jestli už jedu, pověděl jsem mu o problému a on prohlásil:” A pojistky jsi zkoušel?” No jasně, že nezkoušel. Otevřel jsem kaslík, chvíli svítil baterku, vytáhl prasklou pojistku, nasadil novou a počítač? Mlčel! Závada odstraněna. Děkuji Ti Jendo, příště se obrátím rovnou na Tebe.