motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

15.6.07

Nový způsob placení za Agile Messenger

Jako IM klienta již dlouho používám Agile Messenger. Někomu vadí jeho zpoplatnění formou premium SMS zprávou. Za tak kvalitní program, kdy mohu být on-line pomocí služeb ICQ, MSN, AOL, Yahoo a GTalk mi nebylo líto utratit měsíčně 79 Kč. Dnes jsem se po několika dnesch opět pomocí Agile přihlásil ke svým IM účtům. Ještě před přihlášením na mě z displeje bafla zpráva, jestli chci program zaplatit prostřednictvím kreditní karty, pomocí PayPal účtu nebo bankovním převodem. Koukal jsem na to chvíli, co to má znamenat a pak mi to došlo. Agile již nelze platit každý měsíc, ale je pro její používání potřeba zaplatit za licenci. Odkaz pro bankovní převod je odkazovám na národní doménu, kde po zadání Customer ID je vygenerován variabilní symbol platby. Cena za Agile je pro Českou republiku 990 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat