motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

12.11.06

Zase jedna autobusová

Tak mám další zážitek s pražskou autobusovou dopravou. Těžko říct jestli je to problém Dopravního podniku nebo obchodního řetězce Tesco, kterému DP provozuje autobusovou linku.
Byl jsem včera dopoledne shánět granule pro psa. Netušil jsem, jaký je to problém sehnat 3kg určité značky granulí, ale o tom toto není.
Byl jsem v jednom obchodě, ve druhém, nikde granule neměli. Chtěl jsem jet tedy do Tesca, kde je velká prodejna pro zvířátka. Došel jsem na zastávka a koukám, že autobus odjel. Kousek od zastávky je také obchod pro zvířata. Tak jsem k němu vyrazil. Najednou koukám, přijíždí autobus do Tesca. Dohánět se mi jej nechtělo, tak jsem se díval, jak šťastlivci odjíždějí, lační obohatit své příbytky zbožím z hypermarketu. A tu najednou, ve chvíli kdy autobus vjižděl do zastávky, rozblikal všechny blinkry a projel zastávkou bez zastavení. Na dálku jsem viděl ztuhlé obličeje čekajících cestujících a pak již jen nadávky na adresu řidiče.
Tak to byl další z povedených kousků pražské MHD.

Žádné komentáře:

Okomentovat