Pokud vím, jsou u nás jen tři firmy, které je provozují. NYK Logistics a Rovotrans mají klasické tahače s návěsem + vlek. Weber, stavební hmoty, mají klasické sólo, ale čtyřnápravový vlek, který svou délkou také přesahuje povolený limit.
V západní Evropě jsou tyto silniční vlaky již běžnou součástí kamiónové dopravy. U nás se čeká na vyhodnocení provozu těchto tří firem. Pak možná bude dlouhých kamiónů na našich silnicích víc.
A ač se to nezdá, šetří tyto vozy životní prostředí mnohem více, než kolona dodávek a malotonážních vozidel, které by byly potřeba na přepravu zboží, které vezou tyto vozidla.
a velkej respekt pro slušný řidiče, že s takovou vlakovou těžkotonážní potvorou dokáží vůbec jezdit :-)))
OdpovědětVymazatNo jo, a už se zase předjíždí dva kamióny :-) A ten co předjíždí si u toho ještě toho druhýho fotí :-P
OdpovědětVymazat