motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

1.1.11

Jaký bude letošní rok?

Jak na Nový rok, tak po celý rok. Známé přísloví, které napoví, jakých bude vašich následujících 365 dní. Takže, jaký bude můj následující rok?

Zřejmě budu zaspávat. Ráno jsem se nemohl probudit. Popravdě, vstávání mi dělá problém každý den. A je jedno, jestli je to ráno, dopoledne, odpoledne nebo večer.

Dopoledne se doma objevil starší syn, který včera vyhrožoval, že se stěhuje pryč. Ve čtvrtek odpoledne odešel do práce a na Silvestra ráno psal, že neví, kdy se vrátí. Aspoň občas poslal SMSku, tak jsme věděli, že je v pořádku. Podle tohoto to vypadá, že s námi ještě letos bude bydlet.

Po obědě jsem se rozhodl, že se pokusím opravit naše nepojízdné auto. Skoro týden nemůžu nastartovat. Vzhledem k okolnostem nebyl čas. Naučil jsem se do práce jezdit metrem a příměstským autobusem. Ač vybaven nápovědou, příčinu poruchy jsem nenašel. Snad v pondělí pomohou kluci z práce.

Večer se již nesl v klasickém duchu. Sledování televize, úklid, večeře, chvilka na internetu, čištění klece fretky a venčení psů spolu s Ivčou.

Některé události dnešního dne byly pozitivní, jiné méně. Já si jen přeji, aby každý den měl smysl a byl naplněn aspoň jedním dobrým skutkem.

A vám přeji, aby celý následující rok byl pro vás tak úspěšný, nebo ještě lepší, než byl váš dnešní Novoroční den.

Žádné komentáře:

Okomentovat