motto: "bez háčků a bez čárek, je mobilní pisálek"

14.3.08

Srážka s blbcem

Říká se, že nejhorší je srážka s blbcem. Dovolil bych si to poopravit. Nejhorší je srážka s debilem. Stalo se mi to tento týden. Začalo to celkem nevinně a málem to zkončilo fackovačkou. Zapomněl jsem zaškrtnout jednu zásilku, což jsem zjistil až později. Zásilce zároveň chyběl polep s číslem zásilky. Abych večer usnadnil dispečerům práci, a protože jsem čekal na vykládku, rozhodl jsem se, že se telefonicky zeptám dispečera na číslo zásilky, abych jej mohl doplnit do ručně vypsaného Doručovacího listu. Třikrát jsem mu vysvětlil co po něm chci a on mi 3x nesmyslně odpověděl. Poté mě přidal jinému dispečerovi, který po prvním vysvětlení problému pochopil o co mi jde a číslo zásilky zjistil. Slušně jsem mu za to poděkoval, ale bohužel jsem to doplnil konstatováním, "aby vyřidil tomu debilovi, aby příště pozorně poslouchal co mu říkám". Slovo "debil" spustilo lavinu událostí. Dokonce jsem kvůli tomu musel k řediteli na kobereček. Pak jsem se dotčenému dispečerovi přede všemi omluvil, načež mě několikát nazval kriplem. A prát se už nechtěl.

Debil zůstane Debilem.

Žádné komentáře:

Okomentovat